سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب های کمک درسی جغرافیا دوازدهم و کنکور

انتخاب رشته و ورود به رشته ای که آینده تحصیلی و شغلی دانش آموز را تحت شعاع قرار می دهد، خود به تنهایی عاملی استرس زا برای او می باشد؛ در ضمن در این دوره،‌ دانش آموزان بطور جدی با مفهوم کنکور آشنا می شوند.
در این کتاب سعی شده موضوعاتی که پیوند نزدیکی با زندگی واقعی دانش آموزان دارند و مفاهیم و مهارت های کاربردی زندگی را در اختیار آن ها می گذارند قرار داده شوند.

انتخاب رشته و ورود به رشته ای که آینده تحصیلی و شغلی دانش آموز را تحت شعاع قرار می دهد، خود به تنهایی عاملی استرس زا برای او می باشد؛ در ضمن در این دوره،‌ دانش آموزان بطور جدی با مفهوم کنکور آشنا می شوند.
در این کتاب سعی شده موضوعاتی که پیوند نزدیکی با زندگی واقعی دانش آموزان دارند و مفاهیم و مهارت های کاربردی زندگی را در اختیار آن ها می گذارند قرار داده شوند.

سرفصل های مطرح شده در جغرافیا دوازدهم (دوره دوم متوسطه) و کنکور:

  • فصل اول: جغرافیای سکونتگاه ها
  • فصل دوم: جغرافیای حمل و نقل
  • فصل سوم: مخاطرات طبیعی

جغرافیا دوازدهم، شامل سه فصل و شش درس است. در فصل اول، موضوع سکونتگاه های روستایی و شهری به عنوان کانون تمرکز زندگی و فعالیت های جوامع انسانی مطرح می شود. فصل دوم به موضوع شبکه های حمل و نقل و ارتباط بین کانون های روستایی و شهری اختصاص دارد که عامل ادامه حیات و فعالیت های اقتصادی است. در فصل سوم موضوع مخاطرات طبیعی و مدیریت آن ها مطرح شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی جغرافیا دوازدهم (دوره دوم متوسطه) و کنکور

  1. انتشارات خیلی سبز:
  • کتاب ماجراهای من و درسام (خیلی سبز) جغرافیا دوازدهم:

کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز است که شامل درسنامه های روان و جذاب آموزشی به همراه سوالات امتحانی و نکات امتحانی زیست دوازدهم است.


  • کتاب تست (خیلی سبز) جغرافیا دوازدهم:

کتاب تست جغرافیا دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز است که شامل پرسش های چهارگزینه ای کنکوری، به همراه پاسخنامه تشریحی و نکات کنکوری جغرافیا کنکور، مناسب برای آزمون کنکور سراسری.


  • کتاب تست جامع (خیلی سبز) جغرافیا پایه کنکور:

کتاب تست جامع جغرافیا کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز است که شامل آموزش درسنامه های کامل کتاب درس، تست های متنوع و مفهومی به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی، نکات و مطالب کلیدی، شکل ها و جدول های مهم کتاب درس است.


  1. انتشارات گاج:
  • کتاب خط ویژه (گاج) جغـرافیا کنکور:

کتاب خط ویژه جغرافیا جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات گاج است که شامل سوالات کنکور های سراسری داخل و خارج از کشور سال های گذشته، سوالات تالیفی متنوع در سطح کنکور، درسنامه های نموداری و جدولی، توضیح تصاویر کتاب درسی و تست های مربوطه و آزمون های شبیه سازی کنکور است.


  1. انتشارات مشاوران:
  • کتاب هدف دار (مشاوران) جامعه شناسی پایه کنکور:

کتاب هدف دار جامع جغرافیا، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران شامل درسنامه جامع و کاربردی، مشاوره درسی جغرافیا، تست از روی تصاویر، تست های دسته بندی شده، پاسخ های تشریحی با تحلیل گزینه ها و آموزش نموداری جغرافیا می باشد.


  • کتاب هدف دار (مشاوران) جغرافیا پایـه کنکور:

کتاب هدف دار جامع جغرافیا پایه (دهم و یازدهم) کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران، شامل درسنامه جامع و کامل، مشاوره درسی، پرسش های چهارگزینه ای، جداول مقایسه ای، چینش هدف دار تست ها، است از روی تصاویر به همراه پاسخنامه کاملا تشریحی.


  1. انتشارات مهر و ماه:

کتاب لقمه طلایی جغرافیا کنکور، از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهر و ماه است که شامل مطالب مطالب مهم کتاب درسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، درس نامه های نموداری مفید، ارائه تصاویر مهم کتاب درسی، تست های درس به درس به همراه پاسخنامه تشریحی است.


خرید کتاب کمک درسی جغـرافیا دوازدهم (رشته انسانی) دوره دوم متوسطه و کنکور
یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم؛ آگاه سازی شما عزیزان از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها یکی دیگر از وظایف ماست. دانش لند تلاش می کند دیدگاه های مختلف در هر زمینه را برای شما بیان می کند تا شما راحت تر و گزیده تر بتوانید تصمیم گیری کنید. وبسایت ما با بهره مندی از دسته بندی های متعدد در زمینه کتاب های کمک آموزشی و بازی های فکری، بانکی جامع در اختیاروالدین و دانش آموزان قرار داده است، یکی دیگر از مزیت های دانش لند، تخفیف همیشگی 20% بر روی تمام محصولات کتاب های کمک درسی و بازی های فکری است